Porządek obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
4. Debata nt. służby zdrowia w gminie Oborniki.
5. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
6. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
7. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
8. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz zaproszonych gości.
9. Zapytania sołtysów.
10. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (osoby referujące: Burmistrz Obornik, Przewodniczący Rady Miejskiej).
11. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2018/2019 (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
12. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2019 roku (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2019 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2019-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości i zwolnień w tym podatku (osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
17. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego na obszarze Gminy Oborniki na rok 2020 (osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
18. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.3.2019, osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.4.2019, osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
20. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.5.2019, osoba referująca: Kierownik Wydziału Obrotu Nieruchomościami i Gospodarki Mieszkaniowej p. Monika Rasztorf).
21. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego gimnazjum, wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kiszewie (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
22. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum im. Franciszka Mickiewicza w Rożnowie, wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rożnowie (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
23. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego gimnazjum, wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. Adama Mickiewicza w Objezierzu (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
24. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia czteroletniego technikum, wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. Adama Mickiewicza w Objezierzu, w pięcioletnie technikum (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
25. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Obornikach nr V/93/19 z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Nowołoskoniec, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
26. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach przy ul. Wiązowej stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
27. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
28. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
29. Wolne głosy i wnioski.
30. Zamknięcie sesji.
Kontakt
Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki