30 October 2019

Porządek obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Debata nt. służby zdrowia w gminie Oborniki.
  • 5. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 7. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 8. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz zaproszonych gości.
  • 9. Zapytania sołtysów.
  • 10. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (osoby referujące: Burmistrz Obornik, Przewodniczący Rady Miejskiej).
  • 11. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2018/2019 (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 12. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2019 roku (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2019 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2019-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości i zwolnień w tym podatku (osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego na obszarze Gminy Oborniki na rok 2020 (osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.3.2019, osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.4.2019, osoba referująca: Kierownik Referatu Podatkowego p. Joanna Desperak-Zając).
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (skarga nr OA.1510.5.2019, osoba referująca: Kierownik Wydziału Obrotu Nieruchomościami i Gospodarki Mieszkaniowej p. Monika Rasztorf).
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego gimnazjum, wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kiszewie (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 22. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum im. Franciszka Mickiewicza w Rożnowie, wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rożnowie (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 23. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego gimnazjum, wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. Adama Mickiewicza w Objezierzu (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 24. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia czteroletniego technikum, wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. Adama Mickiewicza w Objezierzu, w pięcioletnie technikum (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 25. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Obornikach nr V/93/19 z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Nowołoskoniec, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 26. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach przy ul. Wiązowej stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 27. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  • 28. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 29. Wolne głosy i wnioski.
  • 30. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość