10 December 2018

Porządek obrad II sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz zaproszonych gości.
  • 6. Zapytania sołtysów.
  • 7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia liczby Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 8. Ustalenie sposobu głosowania w wyborze Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie zasad przeprowadzenia tajnego głosowania w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 10. Powołanie Komisji Skrutacyjnej.
  • a. zgłaszanie kandydatów do składu Komisji Skrutacyjnej.
  • b. wyrażenie zgody przez kandydatów.
  • c. zamknięcie listy kandydatów.
  • d. podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia głosowania na Wiceprzewodniczacego.
  • 11. Wybór Wiceprzewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Obornikach ( procedurę wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach powtarza się odpowiednio do liczby Wiceprzewodniczących określonej w uchwale, o której mowa w punkcie 7) :
  • a. zgłaszanie kandydatów na funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach,
  • b. wyrażenie zgody przez kandydatów,
  • c. zamknięcie listy kandydatów,
  • d. przeprowadzenie głosowania tajnego.
  • e. Podjęcie uchwały stwierdzającej wybór Wiceprzewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach upoważnionego do wykonywania czynności związanych z poleceniem wyjazdu służbowego Przewodniczącemu Rady.
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. współpracy z Młodzieżową Radą Miejską w Obornikach.
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. współpracy z Obornicką Radą Seniorów.
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie zasad przyznawiania, wysokości i wypłacania diet dla radnych Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Obornik.
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania Burmistrzowi Obornik dodatku specjalnego.
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2018.
  • 22. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2018-2041.
  • 23. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego 'Posiłek w szkole i w domu' na lata 2019-2023.
  • 24. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem 'Posiłek w szkole i w domu' na lata 2019-2023.
  • 25. Podjęcie uchwały w sprawie zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu 'Senior+' w Obornikach.
  • 26. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia reprezentowania Gminy Oborniki na zgromadzeniu związku międzygminnego pod nazwą 'Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej'.
  • 27. Podjecie uchwały w sprawie ustalenia dopłat dla wybranych taryfowych grup odbiorców usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
  • 28. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżaw części nieruchomości położonej w Obornikach przy ul Garażowej stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umów dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata.
  • 29. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstapienie od obowiązku przetragowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach przy ul.Garażowej stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata.
  • 30. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Uścikówcu,stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata.
  • 31. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia części zabudowanej nieruchomości położonej w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki, stanowiącej własność Gminy Oborniki, na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata.
  • 32. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych.
  • 33. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 1968 położonej przy ulicy Obrzyckiej w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki.
  • 34. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Oborniki – Rudki, gmina Oborniki.
  • 35. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu Centrum Rekreacji Oborniki położonego przy ulicy Czarnkowskiej w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki.
  • 36. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych przy ulicy Pogodnej i ulicy Głównej w miejscowości Dąbrówka Leśna, gmina Oborniki.
  • 37. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr 1283, 1240 i 1241 położonych w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki.
  • 38. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej na działkach o nr ewidencyjnych 287/4, 165/1, 164/1, 163/1, 162/1, 288/1 i 166 położonych w miejscowości Oborniki.
  • 39. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  • 40. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 41. Wolne głosy i wnioski.
  • 42. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość