29 December 2021

Porządek obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołów z XXXIX i XL sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 7. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury i prezesów spółek.
  • 8. Zapytania sołtysów.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Barbara Bacic-Gaertner).
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 4 grudnia 2021 r. w sprawie podjęcia przez Radę Miejską w Obornikach uchwały o treści wskazanej w petycji (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Barbara Bacic-Gaertner).
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2021 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2021-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Oborniki, które nie wygasają z upływem roku 2021 (osoby referujące: Skarbnik Gminy p. Joanna Gzyl, Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński, Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2022-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Oborniki na rok 2022 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Obornik (osoba referująca: Sekretarz Gminy Oborniki p. Krzysztof Nowacki).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia do złożenia wniosku o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, przyjęcia do realizacji określonego w Studium Wykonalności rozszerzenia zakresu rzeczowego przedsięwzięcia pod nazwą „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze aglomeracji Oborniki – I etap” oraz akceptacji przedstawionych w nim założeń w zakresie planów taryfowych (osoba referująca: Prezes Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji p. Tomasz Augustyn).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2021-2027 (osoba referująca: Prezes Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji p. Tomasz Augustyn).
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXIII/492/17 z dnia 25 stycznia 2017 r. zmieniającej uchwałę w sprawie zmiany nazwy Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Obornikach na Centrum Usług Wspólnych w Obornikach i nadania Statutu (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 236 położonej w miejscowości Bogdanowo, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 22. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 23. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 24. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Grodzisk Wielkopolski porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 25. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Kamieniec porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 26. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miejską Kościan porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 27. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Murowana Goślina porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 28. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rogoźno porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 29. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rokietnica porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 30. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Ryczywół porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 31. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Tarnowo Podgórne porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 32. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Wielichowo porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 33. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach stanowiącej własność Skarbu Państwa będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 34. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 35. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 36. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 37. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XXXIX/495/21 Rady Miejskiej w Obornikach z dnia 20 listopada 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania (osoba referująca: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach p. Hanna Kniat-Szymańska).
  • 38. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  • 39. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 40. Wolne głosy i wnioski.
  • 41. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość