22 June 2022

Porządek obrad L sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołów z XLVIII (nadzwyczajnej) i XLIX sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 7. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury i prezesów spółek.
  • 8. Zapytania sołtysów.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2022 (osoba referująca: Z-ca Skarbnika Gminy Oborniki p. Joanna Lupa).
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2022-2041(osoba referująca: Z-ca Skarbnika Gminy Oborniki p. Joanna Lupa).
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Rady Rynku Pracy w Obornikach (osoba referująca: Kierownik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego p. Iwona Chmielarczyk).
  • 12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Oborniki na rok 2022” (osoba referująca: Kierownik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego p. Iwona Chmielarczyk).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Gminy Oborniki na lata 2023-2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii, w tym trybu konsultacji (osoba referująca: Kierownik Biura Promocji i Sportu p. Krzysztof Sroka).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Burmistrzowi Obornik uprawnień do ustalania niektórych cen i opłat (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia od Skarbu Państwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, nieruchomości położonej w miejscowości Kiszewo, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia od Skarbu Państwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, nieruchomości położonej w miejscowości Podlesie, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 22. Informacja w sprawie możliwości budowy szkoły podstawowej w Bogdanowie w modelu finansowania w partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP) – (osoba referująca: przedstawiciel Ogólnopolskiego Operatora Oświaty p. Ryszard Grobelny).
  • 23. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 24. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 25. Wolne głosy i wnioski.
  • 26. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość