25 styczeń 2023

Porządek obrad LX sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołów z LVIII i LIX (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Sprawozdania z prac komisji za 2022 rok.
  • 7. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 8. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury i prezesów spółek.
  • 9. Zapytania sołtysów.
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2023 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2023-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Barbara Bacic-Gaertner).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (osoba referująca: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej p. Hanna Kniat-Szymańska).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023 (osoba referująca: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej p. Hanna Kniat-Szymańska).
  • 15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na realizację zadań inwestycyjnych obejmujących finansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, ich rozliczania oraz kontroli w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (osoba referująca: Kierownik Biura Pozyskiwania Funduszy p. Beata Nowak).
  • 16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (osoba referująca: Kierownik Biura Pozyskiwania Funduszy p. Beata Nowak)
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Oborniki, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Oborniki w rejonie ulic: Armii Poznań, Objezierskiej i Wymysłowskiej, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w miejscowości Nowołoskoniec, Oborniki i Łukowo, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 20. Informacja i dyskusja dotycząca udzielenia pomocy finansowej dla KP PSP w Obornikach.
  • 21. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 22. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 23. Wolne głosy i wnioski.
  • 24. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość