23 December 2024

Porządek obrad X sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołów z VIII i IX sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 7. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, prezesów spółek i zaproszonych gości.
  • 8. Zapytania sołtysów.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2024 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2024-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Oborniki, które nie wygasają z upływem roku 2024 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2025-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Oborniki na rok 2025 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Miejskiego Buforowego Parkingu Płatnego położonego poza drogami publicznymi w Obornikach, zasad korzystania z miejskiego buforowego parkingu płatnego położonego poza drogami publicznymi w Obornikach, określenia wysokości opłat za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych (osoba referująca: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej p. Hanna Kniat-Szymańska).
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Oborniki w rejonie ulic: Armii Poznań, Objezierskiej i Wymysłowskiej, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miasto Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Duszniki porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Grodzisk Wielkopolski porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Kamieniec porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miejską Kościan porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 22. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Lwówek porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 23. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Murowana Goślina porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 24. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Nowy Tomyśl porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 25. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Obrzycko porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 26. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rogoźno porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 27. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rokietnica porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 28. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Ryczywół porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 29. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Tarnowo Podgórne porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 30. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Wielichowo porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  • 31. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 1, dz. nr 281/9 o pow. 18,06 m2, osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 32. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 2, dz. nr 281/9 o pow. 18,69 m2, osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 33. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 3, dz. nr 281/9 o pow. 18,06 m2, osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 34. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 4, dz. nr 281/9 o pow. 18,63 m2, osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 35. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (dz. nr 1017/4 o pow. 18 m2, osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 36. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 37. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 38. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  • 39. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 40. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 41. Wolne głosy i wnioski.
  • 42. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość