29 October 2025

Porządek obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  • 5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  • 6. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  • 7. Stowarzyszenie Aktywizacji Młodych – przedstawienie wyników działań w projekcie „Plan jest taki” (osoby referujące: przedstawiciele SAM).
  • 8. Analiza linii biznesowych – wyniki audytu przeprowadzonego w Centrum Rekreacji Oborniki oraz omówienie audytu dotyczącego realizacji zadań własnych gminy w zakresie sportu, kultury fizycznej i turystyki, w tym zarządzania obiektami sportowymi (osoba referująca: przedstawiciel COMPER Fornalczyk i Wspólnicy sp.j. p. Maciej Fornalczyk).
  • 9. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, prezesów spółek i zaproszonych gości.
  • 10. Zapytania sołtysów.
  • 11. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (osoby referujące: Burmistrz Obornik p. Tomasz Szrama, Przewodniczący Rady Miejskiej w Obornikach p. Paweł Drewicz).
  • 12. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2025 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2025-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad zbywania i wykupu (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Obornik (osoba referująca: Sekretarz Gminy Oborniki p. Marta Molińska).
  • 17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Oborniki wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (osoba referująca: Kierownik Wydziału Cyfryzacji i Informatyki p. Iwona Chmielarczyk).
  • 18. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Agnieszka Katarzyna Balcerowiak).
  • 19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność kierownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Azorek” w Obornikach (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Agnieszka Katarzyna Balcerowiak).
  • 20. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji filii bibliotecznej Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy im. Antoniego Małeckiego w Obornikach (osoba referująca: Kierownik Biura Promocji i Sportu p. Krzysztof Sroka).
  • 21. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Oborniki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”(osoba referująca: Kierownik Biura Spraw Społecznych p. Błażej Matczuk).
  • 22. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu współpracy Gminy Oborniki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2026-2027 (osoba referująca: Kierownik Biura Spraw Społecznych p. Błażej Matczuk).
  • 23. Podjęcie uchwały w sprawie „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Oborniki na lata 2026-2030” (osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  • 24. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Oborniki a Gminą Obrzycko w zakresie powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 25. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Oborniki a Gminą Rogoźno w zakresie powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 26. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Gminę Oborniki prowadzenia zadania z zakresu zarządzania drogą powiatową nr 2055P w miejscowości Świerkówki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).
  • 27. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.
  • 28. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  • 29. Wolne głosy i wnioski.
  • 30. Zamknięcie sesji.

Kontakt

Biuro Rady
Urząd Miejski w Obornikach
ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
+48 61 655 91 00
+48 61 655 91 12

Wyślij
wiadomość